reklama

Môj otravný budík

Nezvoň! Nechaj maa! Prečo mi to robíš? Ja chcem ešte spaať! Prosííím, nieeeee...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

No toto, ty si asi fakt nedáš povedať. Veď užvstávam.

Konečne som ho vypla a už ma neotravuje. Prevalímsa na druhý bok a spím ďalej, veď mám ešte pár minút času. O 10 minút sami do uší opäť dostáva ten nepríjemný zvuk, ktorý počúvam každé ráno a ktorýma vždy ťahá von z mojej obľúbenej postele. Už je toľko hodín? To snáď nie..mnesa taak nechce vstať..no dobre no, fakt musím. Škola volá a aj keby, jenemysliteľné aby som celý deň vylihovala v posteli (aj keď niekedy by somtoho schopná bola =). Vyliezam z postele s pocitom strašnej únavy,akoby som nespala ani hodinu. Ťažký krok, očká pomlčky, výbuch na hlave, rozospatýhlas, rozmazané oči po neodlíčenej špirále, ktorej sa večer akosi stále zabudnemchvíľku povenovať. Smer – kúpeľňa, nech zo seba spravím aspoň provizórnehotvora podobajúceho sa človeku. Môj žalúdok už vyhráva ostošesť. Zase mi dávanajavo svoju túžbu po niečom fajnom. No áno, trošku ho zanedbávam. Poberám sado kuchyne, nech splním jeho želania. Tam na mňa  čaká do ružova vyspinkaný ocko plný energie.Bože, ako mu závidím, prečo sa nemôžem aj ja zobúdzať plná sviežosti..? ,, Akosi sa vyspala?“ oooch, táto otázka po takom náročnom ráne vôbec nie je namieste..vari to na mne nie je dostatočne vidieť? Kývnem hlavou a odídem.Zdá sa, že pochopil, veď ma pozná už nejakú tú nedeľu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prešla už viac ako pol hodina od môjho prebudenia a mňato ešte stále ťahá do postele.

Posteľ = magnet, priťahujúci ma nepredstaviteľnousilou, ktorej je skrátka nemožné odporovať.

A presne takto to so mnou vyzerá každé ráno.

Prečo je vždy také ťažké?

Myslíte, že sa dožijem dňa, keď aj ja raz vyskočím z posteleplná energie a optimizmu?

Ja už som to vzdala. Veď keď som to nedokázala doteraz...=)

Viktória Baloghová

Viktória Baloghová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dcéra, vnučka, sestra, sesternica, kamoška, frajerka, študentka, spachtoška, príležitostná ježibaba, no prevažne smejo :) Zoznam autorových rubrík:  Moje pocity a zážitky

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu