reklama

Dieťa

Ničím výnimočný deň dostal zrazu inú príchuť..akúsi detsky nevinnú..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

V jedno obyčajné letné ráno som sa opäť po pár dňoch voľna, po ťažkom vstávaní o pol piatej ráno, ešte so zaspatým výrazom a spomalenou motorikou vybrala do práce. Brigádovala som na letisku ako výpomoc pri odbavovaní cestujúcich. Po mnohých hodinách státia a omieľania dookola tej istej básničky som už ledva čakala, kedy odbije 16ta hodina, vyčerpaná sadnem do autobusu a doma zaľahnem do postele. Zrazu ku mne pristúpila mladá mamička s dvoma deťmi. Dievčatko mohlo mať asi 4 roky, chlapček sediaci v kočíku tak pol roka. Cestovali do Prahy. Mamka začala všetky svoje veci vykladať na pás. Keď už poukladala aj posledné fľašky s čajom a hračky pre deti, opýtala sa ma, či musí poskladať aj kočiar. – „Poprosím Vás.“ - ,,Ale to mi budete musieť podržať malého.“ - ,,Samozrejme.“ Podala mi ho. Krásneho malého anjelika s neposlušnými vláskami a malým plyšovým mackom v rukách. Navzájom sme sa skúmali pohľadmi a usmievali sa na seba. Nezbadala som na ňom žiaden strach ani nepokoj. Tváril sa maximálne spokojne. Také malé bábätko som nedržala na rukách už pekných pár rokov. Úplne som zabudla, aký to je úžasný pocit držať v náručí také malé, nevinné, bezbranné, usmievavé a voňavučké stvorenie.
 Za tých pár minút, čo sme boli spolu sme sa celkom skamarátili. Po chvíľke som ho vrátila mamke, a tak sme sa museli rozlúčiť.
On na mňa v tom momente určite zabudol, no mne naplnil dovtedy ničím výnimočný deň.
Zanechal mi krásny pocit niekde hlboko vo vnútri..a priblblý úsmev na tvári..

Viktória Baloghová

Viktória Baloghová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dcéra, vnučka, sestra, sesternica, kamoška, frajerka, študentka, spachtoška, príležitostná ježibaba, no prevažne smejo :) Zoznam autorových rubrík:  Moje pocity a zážitky

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu